tisdag 13 november 2012

Ännu en kofta på gång

Oj, vilken intensiv vecka jag hade förra veckan. Inte privat men på jobbet. Hela huvudet kändes fullt med kaos och jag visste knappt inte var jag skulle börja. Mitt problem är ju min sjukdom (Chrons) som trivs med att ställa till det för mig när det blir för mycket. Så förra veckan kändes det som att jag gick balansgång på en smal tråd hela tiden. Dels skulle jag hinna med så mycket på jobbet och samtidigt skulle jag ta det lugnt för magen skull. Det gick faktiskt ganska bra, hade bara lite känningar i magen men för övrigt var jag bara trött.

Det bästa sättet att koppla av på är att när Ester somnat sätta sig i soffan med en kopp te och sen ta fram sticket. Just nu håller jag på med en randig tröja till Ester. Det är så segt att bara sticka slätstickning, men fin blir den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar